Beneficii ale serviciului de extra garanție
Serviciul de extra garanție se achiziționează opțional, împreună cu produsul, sau retroactiv, pe perioada de garanție, contra cost. Beneficiile serviciului de extra garanție sunt:
- Remedierea defectelor de fabricație.
- Extinderea perioadei de garanție cu până la 3 ani în plus, față de perioada de 3 ani inițială.
- Restituirea contravalorii produsului sau înlocuirea acestuia în cazul în care nu se poate remedia defectul, în condițiile definite de prezentul document.
Reguli pentru folosirea serviciului de extra garanție:
- Produsul se repară într-un interval de 30 de zile calendaristice de la data predării produsului reprezentantului unității de service.
- Produsul reparat va beneficia de perioada de garanție extinsă rămasă până la expirarea acesteia.
- Dacă reparația produsului nu este posibilă, ca urmare a constatării tehnicianului unității service, unitatea vânzătoare va restitui valoarea achitată inițial de către client pentru a achiziționa produsul (exceptând valorile eventualelor taxe de transport sau alte servicii asociate) sau va înlocui produsul cu unul similar.
- La expedierea produsului prin curier, clientul va ambala produsul în ambalajul original sau în alt ambalaj care să asigure transportul în siguranță.
- Orice modificare pe certificatul de extra garanție duce la anularea documentului și pierderea extra garanției.
- Extra garanția este valabilă doar însoțită de următoarele documente în original: documentul de achiziție al produsului, certificatul de garanție, documentul de achiziție al serviciului de extra garanție, certificatul de extra garanție completat.