Beneficii ale serviciului de extra garanție

Serviciul de extra garanție se achiziționează opțional, împreună cu produsul, sau retroactiv, pe perioada de garanție, contra cost. Beneficiile serviciului de extra garanție sunt:

  • Remedierea defectelor de fabricație,
  • Extinderea perioadei de garanție cu până la 3 ani in plus, față de perioada de 3 ani, 
  • Restituirea contravalorii produsului sau înlocuirea acestuia în cazul în care nu se poate remedia defectul, în condițiile definite de prezentul document. 

Reguli pentru folosirea serviciului de extra garanție:

  • Produsul se repară într-un interval de 30 de zile calendaristice de la data predării produsului reprezentatului unității de service. 
  • Produsul reparat va beneficia de perioada de garanție extinsă rămasă până la expirarea acesteia.
  • Dacă reparația produsului nu este posibilă, ca urmare a constatării tehnicianului unității service, unitatea vânzătoare va restitui valoarea achitată inițial de către client pentru a achiziționa produsul (exceptând valorile eventualelor taxe de transport sau altor servicii asociate) sau va înlocui produsul cu unul similar.
  • La expedierea produsului prin curier clientul va ambala produsul în ambalajul original sau în alt ambalaj care să transmită transportul în siguranță.
  • Orice modificare pe certificatul de extra garanție duce la anularea documentului și pierderea extra garanției.
  • Extragaranția este valabilă doar însoțită de următoarele documente în original: documentul de achiziție al produsului, certificatul de garanție, documentul de achiziție al serviciului de extra garanție, certificatul de extra garanție completat.
Vezi regulamentul